טורנירים ומשחקים

 

השנה מציע אייקון שלל משחקי לוח וקלפים, ואף שלושה טורנירים להנאת משתתפי הפסטיבל. בין הרצאה לסרט, בין פאנל למשחק תפקידים, אתם מוזמנים לנסות להוכיח לכולם שאין כמוכם בהריגת מפלצות ובעשיית כמה שיותר חורים בחברים שלכם. המשחקים והטורנירים פתוחים לשחקנים חדשים ולמקצוענים גם יחד.

טורניר המתיישבים של קטאן

 

 

Settlers of catan cards

 

מי אמר שצריך אלימות בשביל לשלוט בעולם? לפעמים כל מה שצריך זה ניהול משאבים מוצלח, חשיבה קדימה… וקוביה. אם אתם סוחרים ממולחים או אסטרטגים מבריקים, זו ההזדמנות שלכם להתחרות ולנצח, בטורניר "המתיישבים של קטאן" הרשמי השני בישראל, שבא השנה להתארח באייקון. זהו משחק אסטרטגי של ניהול משאבים, עם דגש על מסחר, פיתוח משאבים, וחשיבה קדימה.

איך זה הולך:

הטורניר יכלול שני סבבי מוקדמות שיימשכו עד שעה וחצי. 16 המנצחים במשחקי המוקדמות יעלו לסבב חצי הגמר באורך דומה שארבעת הזוכים בו יעלו לגמר. המקומות הראשונים בגמר יזכו בפרסים יקרי ערך והזוכה יוכתר בתואר הנכסף. תקנון המשחק להורדה

אתר המשחק

פתוח ל-64 משתתפים. ניתן להירשם באתר עם תחילת ההרשמה המוקדמת ובקופת הפסטיבל.

לקבלת עדכונים ולשאלות נוספות, הצטרפו לעמוד הפייסבוק של הטורניר.

16.10, 20:00-12:00, עירוני 7


 

טורניר מאנצ'קין קווסט

munchkin quest

גרסת הלוח של המשחק הפופולרי מאנצ'קין מאפשרת לחוות את המבוך על פי מיטב המסורת, ובדרך להרוג מפלצות, לאסוף אוצרות ולהפריע לחבריכם. במהלך פסטיבל אייקון, לראשונה בארץ, נערוך טורניר מאנצ'קין קווסט. האם תהיו היחידים שיצאו מהמבוך? בואו לגלות, ואולי תזכו בתואר "אלוף המאנצ'קין קווסט הישראלי".

איך זה הולך:בסבב הראשון יתמודדו המתחרים בו-זמנית בשלושה-ארבעה משחקים בני שעתיים. עם תום הזמן, המנצח מכל משחק, או בעל הדרגה הגבוהה ביותר, יעלה לשלב הבא עם החפץ הכי חזק שהשיג. המנצחים יתמודדו ביניהם בסבב שני באותם כללים, שבסופו המנצח במשחק, או בעל הדרגה הגבוהה ביותר, יוכרז כאלוף המאנצקין קווסט הישראלי.

פתוח ל-16 משתתפים. ניתן להירשם באתר עם תחילת ההרשמה המוקדמת ובקופת הפסטיבל.

אתר המשחק

17.10, 22:00-17:00, עירוני 7


טורניר Frag Gold

Frag

במילותיו האלמותיות של מרקוס מבבילון 5, "אם הם זזים, תירו בהם. אם הם לא זזים, תירו בהם פעמיים – הם בטח מסתירים משהו". Frag, משחק לוח יריות בגוף ראשון, חוזר בגדול בגרסה מחודשת ואיכותית. אם אתם אוהבים משחקי לוח ואת האפשרות לרדוף אחרי החברים שלכם עם תותחים שיכולים לנקב חורים בבניינים – זה המשחק בשבילכם. פסטיבל אייקון מציע לכם את טורניר Frag Gold הראשון בארץ. יהיה פיצוץ.
איך זה הולך

: בסבב הראשון יתמודדו המתחרים בוזמנית בשלושהארבעה משחקים בני שעה עד שעה וחצי. המנצח בכל משחק יקבל נקודה נוספת לתכונות שלו ויעלה לסבב השני. בשלב זה ישתתפו המנצחים שעלו מהשלב הקודם ושחקן בוס שיגלם אחד המנחים. שני השורדים שהשיגו את מספר ההריגות הגדול ביותר, יקבלו נקודה נוספת לתכונותיהם ויעלו לגמר: קרב אחד על אחד שבסיומו יוכתר אלוף ה-Frag הישראלי.

פתוח ל-16 משתתפים. ניתן להירשם באתר עם תחילת ההרשמה המוקדמת ובקופת הפסטיבל.

אתר המשחק

18.10, 21:00-17:00, עירוני 7


 

משחקים בפונדק

הפונדק של אייקון מארח את מנחי ה-MIB בפעם השלישית ברציפות, עם שלל משחקי לוח וקלפים לשימוש חופשי. קפצו לפונדק בכל שעה במהלך אייקון ותמצאו אנשים חביבים שיסבירו לכם על כל משחק שתרצו וגם ישחקו אתכם אם תרצו. כאן תמצאו את המאנצ'קין המוכר והאהוב, וגם משחקים רבים אחרים כ-Frag, Revolution ו-Ninja Burger. יש משחק לכל אדם, כל גישה, כל נישה, כל תחום וכל מצב רוח.

הפונדק יפעל ליד אולם 1. חפשו הודעות על הפעילויות בכניסה למתחם.