יריד דוכנים

שנץ ארטיפקט
כאן תמצאו תכשיטים, אביזרים, חפצי אמנות וארטיפקטים ייחודיים אחרים שנושאם קשור לפנטזיה ולמדע הבדיוני.

קומיקאזה
חנות קומיקס בדיזנגוף סנטר בתל אביב. מבחר ללא תחרות של קומיקס, ספרים, פוסטרים, דמויות קומיקס ומשחקי תפקידים.אתר הבית של קומקאזה: http://www.comikaza.co.il

מרכז הספר הזול
בדוכן של חנות הספרים מהתחנה המרכזית הישנה בתל אביב תמצאו מבחר עצום של ספרי מדע בדיוני ופנטזיה מהוצאות הספרים המובילות בארץ, במחירים מפתיעים במיוחד.

הקוביה
פורטל רכישות און-ליין המציע מבחר ענק של משחקי תפקידים, קלפים, מיניאטורות, משחקי לוח ואסטרטגיה. מגוון מוצרים עצום בכל תחומי המשחק השונים, החל במבוכים ודרקונים ובעזרי משחק וכלה במשחקי לוח אסטרטגיים. המוציאים לאור של "המתיישבים של קטאן" והמקור שלכם לכלל המותגים המובילים. חפשו אותנו בפייסבוק: הקוביה משחקים.אתר הבית של הקוביה: http://www.hakubia.com

יהודית ודוד, ספרי וינטג'
מבחר גדול של ספרי מדע בדיוני נדירים ושל מה שהיה פעם ואיננו. תצוגה ומכירה בדוכן יד שניה: הדוכן של יהודית ודוד.

Otaku Shop

חנות אינטראקטיבית שנפתחה בסוף 2010. צוות החנות פותח דוכנים בשלל כנסי אנימה, מדע בדיוני ופנטזיה הנערכים מדי שנה בארץ.בין המוצרים הנמכרים באתר ובדוכנים: פוסטרים, גלויות, מדבקות, פיגרים, פלאשים, שרשראות, טבעות, שעונים, סיכות, חולצות, מחזיקי מפתחות, קלפים, מחברות ועוד (את מלוא הפריטים אפשר לראות באתר). צוות החנות זמין בכל עת לצורך מתן תמיכה באתר וביצוע הזמנות פרטיות למוצרים שאינם במלאי במייל: OtakuShop@mail.com או בפלאפון: 054-6884018 גם בפייסבוק:

www.facebook.com/0takuShop.

אתר הבית:

http://otakushop.co.il


לפריקון
לפריקון – אנחנו אוהבים פנטזיה ומדע בדיוני.כתב עת חדש, בהוצאת מובי דיק ובעריכת רמי שלהבת, מציע סיפורים, מאמרים, ביקורות ובעיקר טעם טוב של פנטזיה ומדע בדיוני איכותיים ועדכניים.

בגליון 1: בתי הזנגוויל של מיכאלה רוסנר, המאהבת קסומה של בן הצוענים של לוקיקו הול, אהבה ומדע פרי עטו של טרי ביסון וסיפור אגדה מחודש של סופר הפנטזיה הקלאסי ג'ון מורסי. וגם: מה קסום במוזיקה האירית וראיון בלעדי שיסביר לכם מי בכלל צריך כתבי עת.


ZEE
ZEE מציע מבחר עצום של מוצרי מנגה ואנימה, כולל פוסטרים, ספרי אמנות, פיגרים, מחזיקי מפתחות ופריטים נדירים. השנה לראשונה יתווספו לדוכן קומיקסים נדירים וקלפי Magic: The Gathering. מבחר של אלפי פריטים שונים ובלעדיים לדוכן. מבצעים והטבות לחברי פורומים ולמתנדבי אייקון.

ינשוף ספרים
במרתף של ינשוף תמצאו את חנות המדע הבדיוני והפנטזיה הגדולה והיחידה בישראל. אלפי ספרים וסרטים, קומיקס, משחקי תפקידים, פריטי אספנים, מנגה, מגזינים, וכמובן אירועים שונים: מהקרנות סרטים ועד פגישות עם סופרים. ינשוף ספרים, חנקין 2 רעננה, 077-5600434.אתר ינשוף ספרים: http://www.yanshuf-books.co.il/

White wood
בואו לפגוש דוכן עם קסם עתיק, קטורות טבעיות למשיכת פיות, עלים מכושפים שיקשטו את שיערכם, קמעות שיגשימו את משאלות לבכם ועוד המון קסם שיפתיע אתכם.

מאנקיטיים
מאנקיטיים היא חברת משחקים מזן חדש. אנחנו לא רק מוכרים משחקים, אנחנו אוהבים משחקים, אנחנו משחקים במשחקים שלנו, אנחנו חולמים משחקים, ואנחנו כאן כדי לשחק אתכם!מאנקיטיים מביאה משחקים לכל הגילאים, למשפחות, לילדים, למבוגרים, מהמובילים בעולם, החדשים בעולם, הנמכרים בעולם, משחקים שמעולם לא הכרתם כמותם – ארוכים, מסובכים, קשים. משחקים שיקפצו לכם ליד – קצרים, כיפים וקלים. כל סוג, כל שיטה, כל מצב, כל גיל וכל דקה – אצלנו תמצאו עולם שלם של משחקים!

מנאקיטיים בפייסבוק


הוצאת ספרים שי פסטרנק
לפני שנה הושק בפסטיבל אייקון הספר "זיוה" – ספר פנטזיה ישראלי מקורי שעלילתו מתרחשת בישראל. כמה ימים לאחר מכן החל הספר להימכר בכל חנויות הספרים והוא עדיין נמצא על המדפים. השנה חוזר הדוכן של הסופר והמו"ל שי פסטרנק עם הספר המצליח "זיוה" במחירי מבצע.הפעם יימכרו בדוכן גם מגוון ספרי פנטזיה ומדע בדיוני יד שניה במצב מעולה. כמו כן יארח הדוכן את "משוררת האופל" נ. כאוס, שתציג מבחר משיריה, ויהיו גם צעצועים מדליקים ועוד הפתעות!
הבלוג של נ. כאוס.

קוביות משחק משוקולד
חשבתם שאין כבר מה לחדש בתחום קוביות המשחק? הן מגיעות בגדלים שונים, בצבעים שונים, מחומרים שונים: פלסטיק, מתכת, כסף, ואפילו זהב. כל שחקן והקוביות האהובות עליו שהוא לוקח לכל הרפתקה. אבל האם יצא לכם אי פעם לאכול קוביה? חדש בחסות הפונדק: קוביות משחק משוקולד! הן בגודל של קוביות משחק רגילות, אבל עשויות שוקולד. אפשר לשחק איתן או לאכול אותן. פרטים בפונדק.

אילה – מעצבת אופנה הוליסטית
בדוכן תמצאו בגדי פיות, גלימות הוד, בגדים ואביזרים מקומיקס, מעילים, בגדי סטימפאנק ולוליטה.
מבקרי פסטיבל אייקון זכאים להנחה של 30-25 אחוז.

האתר של אילה

Splendour Creative – Accessories for Dreamers
אקססוריז אלטרנטיביים המיוצרים בעבודת יד ובאופן ייחודי – בסגנונות סטימפאנק, ניאו-ויקטוריאני, ניאו-גותי ועוד.
http://www.facebook.com/SplendourCreative

דוכן קוד פתוח ותוכנה חופשית
הקוד הפתוח הוא המקום שבו המדע הבדיוני והפנטזיה נפגשים עם עולם המחשבים, מקום של חדשנות והנאה. בואו לראות מהו קוד פתוח, להתנסות במערכות השונות, לראות איך מתקינים מערכת מאפס ולגלות למה מה הופך את רלוונטי מתמיד בעולם של ימינו. בדוכן תמצאו דיסקים של גרסאות הפצה שונות, תקבלו קישורים לקהילות הקוד הפתוח הפעילות בארץ, ותגלו מדוע הקוד הפתוח הוא המדע הבדיוני של עולם המחשבים.
עמותת המקור – עמותה לקידום קוד פתוח ותכנה חופשית
אובונטו ישראל – קהילת אובונטו בישראל – http://ubuntu-il.org

דוכנים לשירות הקהל בפסטיבל אייקון 2011

בנוסף לדוכנים המסחריים יעמדו לרשות הקהל הדוכנים הבאים:

 

דוכן האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה

בדוכן יימכרו גליונות "היה יהיה" – אוסף סיפורי המקור האיכותי שמפיקה האגודה, יוצעו סטיקרים מגניבים וסיכות, וכמובן יהיה אפשר להירשם או לחדש חברות באגודה וליהנות מתעריפים מוזלים לכל אירועי הפסטיבל. כמו כן תוכלו להירשם למכתב החודשי של האגודה ולקבל עדכונים חודשיים במייל על כל מה שחם בתחום המדע הבדיוני והפנטזיה בישראל.

לפרטים נוספים על האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה: www.sf-f.org.il.

 

דוכן העמותה למשחקי תפקידים בישראל

בדוכן יהיה אפשר להצטרף למועדון העמותה, להצטרף לפעילויות השונות שמארגנת העמותה וליהנות מתעריפים מוזלים לכל אירועי הפסטיבל.

לפרטים נוספים על העמותה למשחקי תפקידים בישראל: www.roleplay.org.il.

 

דוכן אמא"י – ארגון אנימה ומנגה ישראל

כאן תוכלו להצטרף בחינם למועדון החברים של אמא"י, המקנה הנחות לאירועי האנימה והמנגה בפסטיבל אייקון ובכנסים לאורך כל השנה – ביניהם כנסי הדגל "הארוקון" בפורים וכאמ"י בחופשת הקיץ.

לפרטים נוספים על אמא"י: www.anime.org.il.

 

דוכן יצירה ישראלית

גם השנה נותן הפסטיבל במה לאמנים צעירים המייצרים פריטים בעבודת יד. מידע נוסף יתפרסם בקרוב.

 

דוכן יד שניה

מארגני פסטיבל "אייקון 2011: התחדשות" מעמידים דוכן יד שניה כשירות לקהל המבקרים, במטרה לאפשר למעוניינים בכך להציע פריטים למכירה, כגון ספרים, חוברות קומיקס, פוסטרים, סרטים, דגמים, אקשן פיגרס ועוד.

כל הפרטים בעמוד דוכן יד שניה.

 

דוכן ספרי עמוס גפן

מהשנה תוכלו למצוא במתחם הדוכנים של אייקון גם דוכן עם מבחר ספרים מספרייתו של העורך, המתרגם והמו"ל עמוס גפן ז"ל, ממייסדי האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה, שנתרמו לאגודה על ידי בתו.

הספרים יועמדו למכירה בדוכן. כל הפרטים כאן.