קומיקס, מנגה ואנימה

תשכחו מכל מה שידעתם על ספרות וקולנוע – הקומיקס הוא תמיד טוב יותר. ברצועת הקומיקס, המנגה והאנימה אנו מציעים לכם השנה הרצאות מרתקות על טרור בקומיקס ועל הנטייה המינית של גיבורי העל, על טכניקות יצירה ועל תגליות מבטיחות בתחום, וכמובן על החדש והישן במנגה ואנימה. וליוצרים שבינינו, שתי סדנאות מבטיחות: סדנת קומיקס עם אורי פינק, ויצירת קסדות עם קרן לין.

  1. סליחה? איך אני מתלבש לקרב עם דרקונים?

    קרן לין

    מי לא שמע על המשחק Skyrim, משחק של אקשן ותפקידים, דרקונים, לוחמים, קסמים ושאר יצורים? ואם שמעתם, ברור שגם אהבתם. אם התחשק לכם להראות כמו גיבורי המשחק, נורדים, אימפריאלים או אפילו קהג'יטים, זו הסדנה בשבילכם! כאן תוכלו לעקוב אחרי תהליך יצירת קסדת הברזל, לשאול שאלות, ובדרך להתוודע גם לשאר חלקי השריון והתחפושת. לדרקונים לא יהיה סיכוי נגדכם!

  2. פיגועים עם בלוני טקסט: הטרור בקומיקס

    יעקב סראלי

    הטרור הפך למציאות כמעט יומיומית בשנים האחרונות בכל העולם, ובמיוחד בישראל. אולם גם בקומיקס קיימים ארגונים שכל מטרתם לפגוע באנשים ולעשוק את מדינות העולם. בהרצאה נסקור את מגוון ארגוני הטרור הקיימים ביקומים של מארוול ודי.סי, וניגע קצת בהשפעות שהיו לטרוריזם האמיתי על דפי הקומיקס.

  3. העולם על פי מיאזאקי

    מירב ארליך

    היא הביטה באופק הנפרש – עצים מזוקנים, עתיקי יומין, התנשאו לשמיים: שואפים למעלה – אך גם למטה, צופנים סוד. מבעד לעננים אפשר לראות בקושי את פסגות ההרים שמתחת להם משתפלים מפעלים, משתעלים עשן, שוברים את קו הרקיע וממתינים לרגע שבו יוכלו להסתער… מה עומד מאחורי הנופים המרהיבים בסרטיו של מיאזאקי? בואו לסקור את העולמות המופלאים הללו, להבין את ההקשרים ולחוות את הפנטזיה.

  4. מופע: מכשפת הזהב

"בלב הסערה, קולם של השחפים נעלם בחשכה, ובשעת חצות המכשפה תקום לתחייה ותגבה את החוב".

ב-4 באוקטובר 1986 נלכדים בני משפחת אושירומיה על האי רוקנג'ימה בשעת סערה, ונרצחים בזה אחר זה באופן מסתורי. כולם מאמינים שכך מגשימה את עצמה האגדה המשפחתית על אודות המכשפה ביאטריס – כולם מלבד אחד, אושירומיה באטלר שמסרב בתוקף להאמין במכשפה. הוא מוצא את עצמו לכוד במשחק אינסופי בניסיון להוכיח שמעשי הרצח נעשו בידי אדם ולא בקסם. אך מלבד הרציחות קורה עוד דבר מוזר – כולם מתחילים לרקוד ולשיר.

 

חזרה לעמוד טעימות ראשונות