מאלתרים אייקון

בחיים, במשחקי תפקידים ולמעשה בכל דבר, העתיד אינו ידוע. בכל רגע ורגע אנו מוצאים את עצמנו כשחקנים שצריכים להגיב למתרחש סביבנו, בין אם מדובר בזקן מסתורי בפונדק או באורק המסתער בחרבות שלופות. לא תמיד יש זמן לתכנן. באייקון השנה התגייסנו לעזרתכם והבאנו במיוחד מאלתרים מיומנים שיציגו להנאתכם מופעי אימפרוביזציה משעשעים ויעזרו לכם לפתח דמויות בעצמכם בסדנאות ולהשתעשע במשחקי אלתור.

  1. כשאימפרוביזציה ופנטזיה נפגשות

    ענבל לורי

    שחקני אלתור עולים להופיע כשלפניהם תעלומה. הם אינם יודעים מי יהיו, את מי יפגשו ומה יצטרכו להשיג. הם מגבשים דמות, רצון ונרטיב תוך שניות ספורות, מגיבים ויוזמים את מהלכיהם בזמן אמת, וכך יוצרים למעשה עולם פנטסטי שנברא יש מאין מול הקהל. בואו להתנסות בחוויית האלתור של דמויות, סצנות, סיפור וסטטוסים. השתמשו בחוקי האימפרוביזציה כדי למקסם את גבולות הפנטזיה, הדמיון והרגש.

  2. אלבטרוס 2 – נקמתו של אקווהמן!

    "נעים מאוד הפקות" גאים להציג שוב את "אלבטרוס!" – המופע שבו שום דבר לא מוכן מראש מלבד הקהל. במופע האימפרוביזציה יתחרו ביניהם קומיקאים על הבמה במשחקים שונים כדי להיות זה שהצליח יותר מכל להצחיק אתכם, ההארדקור של אייקון. היכונו לפגוש כמה מהאנשים המצחיקים ביותר שאנחנו מכירים, שיעשו כמיטב יכולתם לשעשע את בני המזל בקהל.

  3. למאבאטי

    החברים באימפריית האלתור האימתנית "למאבאטי" עומדים לעלות על הבמה ולעשות את מה שהם עושים הכי טוב – הדבר הראשון שעולה להם בראש. מילה, שם או דמות שיציע הקהל, הם כל מה שיצטרכו אמני האלתור שעל הבמה בשביל ליצור דמויות, עלילות, התרחשויות והתרגשות מול עיניכם, במופע שלא תוכנן מראש ולא יבוצע שוב לעולם.

    למאבאטי היא קבוצת אלתור המורכבת מאוסף של אנשים יוצאי דופן, כל אחד בעל כוח-על מיוחד. יחד הם נלחמים בפשע במסווה של קבוצת שחקני אלתור שעולים על הבמה במטרה לשעשע את תושבי ישראל.

חזרה לעמוד טעימות ראשונות