משחקי תפקידים

מי לא היה רוצה להיכנס לנעליהן של דמויות מרתקות, להיות שותף פעיל בבריאת סיפורים גדולים מהחיים ולדמיין את עצמו בעולמות אחרים? משחקי התפקידים מציעים את כל אלה ועוד הרבה עבור כל מי שמוכן להתנסות. "אייקון 2012" מזמין אתכם להיכנס לנעליהם של גיבורי "משחקי הכס", לעזור להקים אקדמיה להרפתקנים מתחילים, לצוד מכשפות, לראות מנחים מתחרים על מדליה נחשקת ואפילו לקבור שחקן בארון למשך ארבע שעות.

  1. הנחיה אולימפית 3 – בחלל אי אפשר לשמוע אותך מנחה

    משחק תפקידים שולחני

    הנחיה תחרותית, מאתגרת ומאולתרת: ההנחיה האולימפית חוזרת!

    כמו תמיד, מנחים מובחרים יתמודדו על לבם ועל ניקודם של השחקנים ויעמידו במבחן את יכולת האלתור שלהם. אולם שלא כמו תמיד, הפעם תתקיים ההנחיה האולימפית בסגנון הבליץ – כל מנחה וכל שחקן ישתתפו בשני משחקים קצרים בני שעתיים המתרחשים בחלל החיצון. שחקנים – הכינו את קסדות החלל והשחיזו את סכיני הביקורת שלכם!

  2. סיידקיקס אנונימוס

    משחק תפקידים חי

    ברוכים הבאים ל"ליגת הגיבורים הממש טובים". אתם לא חלק מהליגה, אלא רק העוזרים הנאמנים של גיבורי העל… אז למה לעזאזל אתם כאן לבד?

    בכל העולם הגיבורים נעלמים. זה התחיל בבחור צעיר, "המוח", שהגיע להזהיר את חברי הליגה מארכי-נבל דוקטור מושחת. ואז נעלמו זיפ המדהים, ואולטרה בייב, והעכבר המעופף. אין מכתבי כופר. איש לא נטל אחריות. רגע לפני שגם דוקטור סופר-נובה נעלם, הוא זימן את כל הסיידקיקס של גיבורי העולם להיפגש באחוזה. עכשיו הכל תלוי בכם.

  3. עונת ציד המגבות

    משחק תפקידים שולחני לילדים

    "מגבות הן הבסיס של התרבות הגלקטית. בלעדיהן לא יכולנו לייבש את עצמנו בצורה כה נוחה, ואיך היה נראה היקום אם היינו מתהלכים רטובים? ללא מגבות גם לא היו עדיין מסתובבים כל כך הרבה טרמפיסטים, ששרדו בשלום את התנאים הקשים של קקראפון או נמלטו ממבטה של מפצפצת החרקים הרעבתנית מטראאל?

    אתם הנבחרים, שמסכנים את חייכם כדי להביא את הסיבים שמהם אנחנו מכינים את אותן מגבות איכות יקרות. אתם הבסיס של החברה הבין-כוכבית!

חזרה לעמוד טעימות ראשונות