מכירת כרטיסים מוקדמת – שאלות ותשובות

השאלות והתשובות מנוסחות בלשון זכר, אך מיועדות גם לנשים.

כרטיסייה? מה זה בכלל?
כשאתה קונה כרטיסייה, רכשת לעצמך מראש כרטיסים למספר נקוב של אירועים בפסטיבל "אייקון". ניתן לבחור בין כרטיסיות של שלושה, שמונה או עשרה כרטיסים, בהתאם למספר האירועים שתרצה לראות. עם פרסום התוכניה באתר הפסטיבל תוכל להזמין מראש כרטיסים לפי בחירתך באמצעות הכרטיסייה, וכך לשריין לעצמך מקום באולם. כמו כן תוכל לחכות לפסטיבל ולבחור אז לאיזה אירועים תרצה להיכנס, בהתאם לזמנך הפנוי ולמצב הרוח.
שימו לב!, מי שיקנה כרטיסייה של עשרה כרטיסים, יהיה זכאי לקבל חברות של שנה לאגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה, ללא תשלום נוסף. שווי ההנחה: 100 שקל, בנוסף לשלל ההטבות שלהן זכאים חברי האגודה לאורך השנה!

לאיזה אירועים אפשר להיכנס עם הכרטיסייה?
כל ניקוב מקנה כרטיס כניסה לאירוע רגיל (הרצאה, הקרנה וכו') של שעתיים. לחלופין ניתן להמיר את הניקוב בשני כרטיסים לאירוע של שעה אחת. כניסה לאירועים המיוחדים (פרטים יופיעו בתוכנייה) תתאפשר תמורת שני ניקובים בכרטיסייה.

למה כדאי לי לקנות כרטיסייה?
כך תוכל לקבל הנחה משמעותית על כל כרטיס, שיכולה להגיע במצטבר לעשרות שקלים ואף למעלה מכך. עם תוכנייה כל כך אטרקטיבית, הרי ברור שבכל מקרה תרצה להשתתף באירועים רבים, והכרטיסייה תאפשר לך להיכנס אליהם ולשלם הרבה פחות. כך גם תוכל לבוא לפסטיבל בראש שקט, בידיעה שהכרטיסים שלך מחכים לך.

מתי כדאי לי לקנות כרטיסייה?
כמה שיותר מוקדם. ככל שתקנה את הכרטיסים מוקדם יותר, כך ההנחה שתקבל תהיה משמעותית יותר. חוץ מזה, כך תוכל לשריין לעצמך מוקדם יותר כרטיסים לכל האירועים שתרצה לראות.

שכנעתם אותי – אני רוצה לקנות כרטיסייה. איך אני עושה את זה?
רכישת כרטיסייה בכרטיס אשראי תתאפשר בשתי דרכים:

הראשונה: התקשר למוקד הטלפוני שלנו בטלפון 052-6924247. שעות הפעילות של המוקד: ימים א' – ה' בין השעות 22:00-17:00 וביום ו' בין השעות 13:00-10:00 . ניתן להתקשר גם בשאר שעות היממה ואנחנו נחזור אליכם בהקדם. ניתן לפנות אלינו גם באמצעות האינטרנט. מלא את פרטיך בדף "צור קשר" ונציג שלנו יחזור אליך בהקדם האפשרי.

השנייה: רכישה מקוונת :
לרכישת כרטיסים לחברי אגודה ישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה – לחצו כאן.
לרכישת כרטיסים לקהל הרחב – לחצו
כאן.
לרכישת כרטיסים לחברי הייטק-זון – לחצו כאן.

חשוב! שמור את מספר הפעולה. תזדקק לו כדי להזדהות במערכת בעת הזמנת הכרטיסים.
אם אתה חבר באגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה או בהייטק-זון, הבא את כרטיס החבר שלך לפסטיבל והצג אותו בעת קבלת הכרטיסים.

להזמנת כרטיסיות וכרטיסים שלא באמצעות כרטיס אשראי, אנא התקשרו אל המוקד הטלפוני שלנו: 052-6924247.

עם אילו כרטיסי אשראי ניתן לקנות?
ניתן לקנות באמצעות כרטיסי אשראי ויזה, ישראכרט, דיינרס ואמריקן אקספרס.

תגידו – כדאי לי בכלל להיות חבר אגודה?
מאוד! חברי האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה מקבלים הנחות בכל כנסי האגודה לאורך השנה, וכן מקבלים עותק של "היה יהיה": שנתון לסיפורי מדע בדיוני ופנטזיה מקוריים, היוצא לאור בהפקת האגודה. כמו כן, זו הזדמנות פז לתרום לקידום פעילויותיה הרבות של האגודה לאורך השנה לקידום הז'אנר. אלה כוללות כנסים, הרצאות, תמיכה ביצירה מקורית, סדנאות כתיבה, מועדוני קריאה חינמיים, סיוע לארגוני חובבים נוספים, הבאת אורחי כבוד ועוד כהנה וכהנה. חברי האגודה מקבלים עדכונים שוטפים על אירועי מדע בדיוני ופנטזיה המתקיימים בארץ ומוזמנים לקחת חלק פעיל בפעילויות השונות שלה ואף בארגונם.

בחיי, זה באמת שווה. איך אני מצטרף?
בקלות רבה. כל אדם שיש לו כרטיס אשראי יכול להצטרף לאגודה כאן.
שים לב! ברכישת כרטיסייה של עשרה כרטיסים, תהיה זכאי להירשם לאגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה למשך שנה, ללא תשלום נוסף.
כמו כן יהיה ניתן להירשם לאגודה גם בדוכן ההרשמה שייפתח במתחם הפסטיבל.

כבן נוער, חייל או סטודנט אני זכאי להנחה בהרשמה לאגודה. חוץ מזה, אני רוצה כרטיסייה של עשרה כרטיסים. מה כדאי לי לעשות?

אם אתה זכאי להנחה בחברות, הכי משתלם לך להירשם קודם כל לאגודה ורק לאחר מכן לקנות את הכרטיסייה במחיר מוזל לחברי אגודה. פשוט וקל! היכנס ראשית לדף ההרשמה לחברות, הירשם וחזור לקנות כרטיסייה כפי שכבר הוסבר.

הצטרפתי לאגודה אך עדיין לא קיבלתי את כרטיס החבר. האם אני יכול לקנות כרטיסייה בהנחה?
כרטיס החבר יישלח אליך בדואר עד שבוע אחרי ההרשמה. בינתיים אתה רשאי להזמין כרטיסייה מוזלת בלי למלא את מספר החבר שלך בטופס ההזמנה. בבואך לאסוף את הכרטיסים הצג את כרטיס החבר החדש שלך ותקבל את כל הכרטיסיות והכרטיסים שהזמנת.

אבוי, אני לא יודע איפה כרטיס החבר שלי!
איבדת את כרטיס החבר? נרשמת לאגודה והכרטיס התעכב בדואר? חבל, אבל לא נורא. גש לדוכן האגודה במתחם הפסטיבל והסבר את הבעיה. בדוכן יוודאו שאתה מופיע ברשימת החברים המעודכנת וינפיקו לך בשמחה כרטיס חבר זמני.

אני רוצה לקנות עשרה כרטיסים, אבל לא רוצה להיות חבר אגודה. האם זה אפשרי?
כן, אין בעיה. בבואך לקופות, אל תבקש להירשם לאגודה.

אין לי כרטיס אשראי, האם עדיין אני יכול לקנות כרטיסייה או כרטיסים?
לצורך הזמנת כרטיסים שלא בכרטיס אשראי, אנא פנה אלינו בטלפון 052-6924247 או באמצעות דף "צור קשר" באתר.

קניתי כרטיסייה ואני רוצה לשריין לי מראש כרטיסים – מה לעשות?
לאחר שתעלה התוכנייה לאתר, תוכל למלא טופס מקוון ולשלוח אותו לכתובת הדואל mailto: tickets@iconfestival.org.il. הכרטיסים יישמרו עבורך בדוכן הכרטיסים של הפסטיבל.
כמו כן, ניתן להזמין את הכרטיסים באמצעות המוקד הטלפוני: 052-6924247. המוקד פעיל בימים א'-ה' בין השעות 22:00-17:00 וביום ו' בין השעות 13:00-10:10:00.
מומלץ להזמין כרטיסים בהקדם האפשרי! ההזמנה נעשית על בסיס מקום פנוי, ומספר הכרטיסים המשוריינים להזמנה המוקדמת מוגבל. מומלץ לפני ההזמנה לבדוק באתר אם אזלו הכרטיסים לאירועים שאליהם רצית להיכנס.

אפשר להזמין שני כרטיסים לאותו אירוע?
כמובן. עם זאת, כל חבר אגודה זכאי לכרטיס אחד לכל אירוע. כלומר, אם אתה חבר אגודה, וקנית כרטיסייה בהנחת חבר, תוכל להשתמש בה כדי להזמין כרטיסים לעצמך ולחברך, שגם הוא חבר אגודה, אך בעת איסוף הכרטיסים תתבקש להציג את שני כרטיסי החבר.

אני רוצה להזמין כרטיס בודד מראש לאירוע ספציפי. האם זה אפשרי?
לאחר פרסום התוכנייה, התקשר אל המוקד הטלפוני שלנו – 052-6924247 – והזמן את הכרטיס שבו אתה מעוניין. המוקד פעיל בימים א'-ה' בשעות 22:00-17:00

הגעתי לפסטיבל, איך אני מקבל את הכרטיסייה ואת הכרטיסים שהזמנתי?
בדוכן הכרטיסים של הפסטיבל תחכה לך מעטפה עם שמך. במעטפה יחכו לך הכרטיסים שהזמנת, וכרטיסייה מנוקבת בהתאם למספר הכרטיסים שהזמנת מראש.
אם אתה חבר באגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה או בהייטק-זון, תתבקש להציג כרטיס חבר בעת קבלת הכרטיסים.

ואיך אני מנצל את שאר הניקובים?
כל שעליך לעשות הוא לגשת מתי שתרצה עם הכרטיסייה לקופת הפסטיבל, שם יתנו לך את הכרטיסים ללא תשלום נוסף.
שים לב! לא ניתן להיכנס לאירוע ללא כרטיס.

עדיין לא ברור לי משהו. את מי אני יכול לשאול?

התקשר למוקד הטלפוני: 052-6924247, או שלח פנייה באמצעות "צור קשר", ואנחנו נשמח לענות.

אייקון שמח!