פרס עינת | פסטיבל אייקון 2013: זהויות
Amutot

banners_steampunk01

פרס עינת

פרס עינת 2013 יוצא לדרך

אגודה ישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה ומשפחתה של עינת פלג ז”ל מכריזות בזאת על פתיחת ההגשות לפרס עינת 2013, תחרות סיפורים קצרים בז’אנר הספרות הספקולטיבית המיועדת לעודד יצירה ישראלית מקורית. התחרות נערכת מדי שנה לקראת פסטיבל אייקון, הפסטיבל השנתי למדע בדיוני, פנטזיה ומשחקי תפקידים. הפסטיבל יתקיים השנה בחול המועד סוכות, 22–24 בספטמבר 2013, באשכול פיס, תל אביב.

אנו מזמינים אתכם לכתוב סיפור קצר בז’אנר הספקולטיבי: מדע בדיוני, פנטזיה, היסטוריה חלופית, ריאליזם מאגי, אימה על-טבעית ודומיהם. הזוכים יוכרזו במהלך פסטיבל אייקון, הפסטיבל השנתי למדע בדיוני, פנטזיה ומשחקי תפקידים, ושלושת המקומות הראשונים יזכו בפרסים כספיים.

גם השנה ייפתח מסלול תחרות נוסף במסגרת פרס עינת, המיועד לבני נוער. נערים ונערות עד גיל 18 המגישים סיפור לתחרות יוכלו לבחור אם להשתתף במסלול התחרות הרגיל או במסלול המיוחד לצעירים. סיפורים שיישלחו לתחרות הצעירים ייבחנו מול סיפוריהם של בני נוער אחרים והשופטים יונחו להתחשב בגילם של הכותבים בעת בחינת הסיפור. מחבר הסיפור המצטיין במסלול הצעירים יזכה גם הוא בפרס כספי.

פרטים נוספים וכללי התחרות נמצאים בתקנון הפרס. משלוח הסיפורים לתחרות מהווה הסכמה לכללי התקנון. תקנון הפרס הרגיל חל גם על המשתתפים במסלול הצעירים, בשינויים המתחייבים.

 התאריך האחרון להגשת הסיפורים הוא 29.8.13 בשעה 23:59

 על הסיפורים להיות באורך של 1500–5000 מילה ולעסוק בנושא “זהויות”. לא יתקבלו סיפורים שפורסמו בעבר.

את הסיפורים יש להגיש להנהלת התחרות בדוא”ל בלבד: pras.einat@gmail.com. יש לציין דרכי התקשרות (כתובת דוא”ל ומספר טלפון) ולציין לאיזה מסלול מיועד הסיפור. אם הסיפור מיועד למסלול הצעירים, יש לציין את תאריך הלידה של הכותב/ת. לאחר בדיקת הסיפורים ואישור עמידתם בתקנון הם יועברו אל צוות השופטים ויפורסמו באתר ללא שמות המחברים.

לפרטים נוספים היכנסו לאתר הפרס, לחצו לייק בפייסבוק, או כתבו להנהלת התחרות.

וכעת, כל שנותר הוא להפשיל שרוולים ולהתחיל לכתוב. בהצלחה!