יריד הדוכנים בפסטיבל

מתחם הדוכנים הוא אטרקציה קבועה עוד מימיו הראשונים של הפסטיבל. מבקרי הפסטיבל מוזמנים לשוטט להנאתם בין המציגים השונים, המציעים שלל אטרקציות זולות ומושכות-לב, כספרים חדשים ומשומשים, מזכרות, ספרי קומיקס, חולצות, סרטי די-וי-די ומכל הבא ליד. בין הרצאה לסרט אתם מוזמנים לחפש אוצרות בדוכנים, או סתם לשטוף את העיניים במבחר הרב.

אוטוקושופ

אורי איילון

אורי איילון למד איור וקומיקס בניו יורק, התקבל להתמחות בחברת Marvel, והבין שהוא הכי נהנה לעבוד בתור אינקר ולצייר שטויות ו…זומבים! באייקון יוצגו שלוש מיצירותיו:

Cycles End: אסופת סיפורים קצרים על חיים ומוות, גורל ומחזוריות, מימי הוויקיניגים ועד לעתיד הרחוק. עם ציור כריכה של אמן הקומיקס האגדי וולטר סימונסון.

Rise of the Outlanders: כאשר גזע חוצנים משתלט על כדור הארץ, אנשים נקלעים למצבים שישנו את חייהם ללא היכר. קובץ סיפורים המציגים זוויות שונות של הפלישה, בין אדם שחברו הוא מרגל חוצן לבין סיפורו של לוחם קומנדו בערים החרבות.
Zombies of the World: פורטרטים של זומבים מתקופות העבר. כל הרוכש חוברת יקבל איור מקורי של זומבי לפי בחירתו!

אורי איילון – האתר

ועוד דוגמאות

אָיְילָה עיצובים הוליסטיים

איילה, מעצבת אופנה הוליסטית שמעצבת מזה כמה שנים בגדי פנטזיה לקהילה: בגדי נשים, גברים, ילדים ותחפושות לפורים.

www.eilafashion.com

אלכס לנדא

לאנדיש (אלכסנדר לנדא), נולד ברוסיה ועלה לארץ בתחילת שנות העשרה לחייו. הוא מתגורר בירושלים ולומד במחלקה לאנימציה באקדמיה לאמנות בצלאל. בצעירותו היה חבר בקבוצות סקייטרים (מחליקים) ופאנקיסטים, ניגן בלהקת פאנק ויצר איורי גרפיטי מעוצבים. כל אלו, בצד קריאת קומיקס בכמויות, השפיעו רבות על סגנון האיור הנוכחי שלו, המשלב מוטיבים של אמנות רחוב, רישום קריקטוריסטי ועיצוב מעולם משחקי המחשב.

הקוביה

פורטל רכישות און-ליין המציע מבחר ענק של קלפים, מיניאטורות, משחקי לוח ואסטרטגיה ומשחקי תפקידים. מגוון מוצרים עצום בכל תחומי המשחק השונים, החל במבוכים ודרקונים ובעזרי משחק וכלה במשחקי לוח אסטרטגיים.

www.hakubia.com

יהודית ודוד, ספרי וינטג'

מבחר גדול של ספרי מדע בדיוני נדירים ושל מה שהיה פעם ואיננו. תצוגה ומכירה בדוכן "יד שנייה": הדוכן של יהודית ודוד.

ינשוף ספרים

במרתף של ינשוף תמצאו את חנות המדע הבדיוני והפנטסיה הגדולה והיחידה בישראל. אלפי ספרים וסרטים, קומיקס, משחקי תפקידים, פריטי אספנים, מנגה, מגזינים, וכמובן אירועים שונים: מהקרנות סרטים ועד פגישות עם סופרים. ינשוף ספרים, חנקין 2 רעננה, 077-5600434.

www.yanshuf-books.co.il

מרד: קומיקס מאת מושיק גולסט

מה היה קורה אילו המרד הגדול ברומאים בשנת 66 לספירה היה מצליח? עלילת הקומיקס של מושיק גולסט לוקחת אותו כ-1000 שנה לאחר מכן, בשעה ש רוחות המלחמה שבות לנשוב במזרח התיכון והאבירים מהיבשת הצפונית מתקדמים לעבר ארץ הקודש. אולם בבואם לגבולות הארץ הם יפגשו באויב שטרם הכירו, ושטרם הכיר אותם – העם העברי!

מושיק גולסט: יוצר קומיקס ומאייר בוגר בצלאל. בעבר הוציא את חוברות הקומיקס "יומן ישראלי" ו"קבר השייח", העוסקות בחוויה הייחודית של החיים בישראל. כיום מאייר לעיתונים, ספרים, פרסומות ועוד.

moshikgulst.carbonmade.com

מרכז הספר הזול

בדוכנה של חנות הספרים מהתחנה המרכזית הישנה בתל-אביב תמצאו מבחר עצום של ספרי מדע בדיוני ופנטסיה מהוצאות הספרים המובילות בארץ, במחירים מפתיעים במיוחד.

נרי סבניה – מיניאטורות עבודת יד

בדוכן יימכרו סצנות ודיורמות (תפאורות) עבודת יד בהשראת "שר הטבעות". הסצנות מאוישות במיניאטורות ונמכרות במחירי עלות. מתנה נהדרת לאוהבי טולקין.

עינב יצחק

דוכן "Puffy Sleeves" של עינב יצחק – יוצרת ומעצבת כובעים, פריטי לבוש, בובות ושאר פריטים חמודים, צבעוניים ומקוריים, בהשראת תרבות יפן, יצירות פנטזיה ועוד.

פטאימו

נובלה גראפית פרי עטו של דדי (דובי) ונגר. קומיקס בן 112 עמודים בהוצאת Darkomics, המלווה את סיפורו של פטאימו – נער שמנמן ורגיש המגלה יום אחד שכולם סביבו מתים-חיים ושאהבתו לסטאר שביט, התלמידה החדשה בכיתה, נרקבה והותירה אותו עם לב שבור.

מתנה בכל קניה! (עד גמר המלאי)

דדי ונגר: יוצר קומיקס המשלב בין אימה מקפיאת דם לסיפורים רגישים. אצל דדי לב שבור הוא לב מדמם.

פטאימו בפייסבוק

פטאימו: הטריילר

פילומנה רוקדת עם האור

ספר הביכורים של נורה דוד הוא לקט של סיפורים שאין להם אחיזה במרחב זמן, וכמו המציאות. מסרבים להתיישב עם החוקים הנוקשים של הפרספקטיבה. האלכימאי תאודורוס מביא את שיקוייו על עגלת עץ מקרטעת, המרפאה האינדיאנית נלחמת בפולש בדרך מיוחדת במינה, פליפה בונה קליידוסקופ שמכיל את היקום ועוד, והכל מתרחש בכפר שקיים אך אינו קיים, מקום בו האמונות התפלות צומחות מן הפחד וסיפורים פשוטים הופכים לאגדות.

נורה דוד: עלתה לישראל מארגנטינה בגיל 20 ולמדה רוקחות באוניברסיטה העברית בירושלים. את הכתיבה המלווה אותה כל חייה המירה עם השנים מספרדית לעברית.

על הספר

קומיקאזה

חנות קומיקס בדיזנגוף סנטר בתל-אביב. מבחר ללא תחרות של קומיקס, ספרים, פוסטרים ודמויות קומיקס.

www.comikaza.co.il

קורקבן: קומיקס נונסנס

קומיקס שמוקדש לדברים הקטנים בחיים שלא תמיד זוכים לכל תשומת הלב. מהדקי הנייר, למשל – הם יותר מסוכנים מכפי שהם נראים. 34 עמודי נונסנס, קומיקס ומשחקי מילים, מהקרב הגדול בין ציפור הנפש לציפור קטנה בלב ועד שיר אהבה לסביח.

תמיד יש ספינה: קומיקס מאת אסף בייטנר

סיפור מדע בדיוני קומי טרגי על ארבעה רובוטים בלויים בחללית תחזוקה חבוטה, הנקרעים בין תשוקתו של הקפטן להקריב את טיפת החשמל האחרונה שלו למען הזולת ולהצדיק את קיומם, לבין שאיפת חבריו לצוות להציל את עצמם. אלגוריית מדע בדיוני משעשעת ועוקצנית על חיים בצל מנהיגות מבולבלת וחוסר אונים קיומי.

Bad Baloon

קו מוצרים רומנטי, מסוגנן ואפל, המבוסס על איוריו של יניב שמעוני. מגוון הפריטים כולל הדפסי קנבס, חולצות טי ותכשיטים.

www.yaniv-shimony.com

G-Marc

הכתובת הראשונה במעלה בארץ לקומיקס, פסלים, צעצועים ומציאות אחרות שלא תגלו בשום מקום אחר. כאן תמצאו את פריטי האספנים שתמיד רציתם בצד יצירות מדהימות שלא ידעתם על קיומן. והשנה מבצע חיסול מיוחד של חלק מהסחורה. רק בואו, אמרו שלום, ואנו כבר נמצא עבורכם משהו שתאהבו.

Otaku Shop

http://www.facebook.com/people/Otaku-Shop/100001424904020

Seven Roses Boutique

דוכן למכירת תכשיטים ואקססוריז לכל הטעמים: פרוטס, לוליטה, גותי ועוד. קולרים, שרשראות, סרטים לשיער, מחזיקי מפתחות, שטויות לפלאפון, צמידים, עגילים וטבעות. יש אפשרות להזמנות.

הבוטיק הווירטואלי