אירועי קהילה וחוצות | פסטיבל אייקון 2013: זהויות
Amutot

banners_viking-04

אירועי קהילה וחוצות

זירת הקרבות

1, 2, 3… הילחמו!

גם השנה מזמין אתכם אייקון לנסות את כוחכם בזירת הלחימה! משעות הצהריים ועד הערב תתקיים בחצר זירת לחימה הכוללת מקצים שונים ותחרויות מגוונות. גלדיאטורים חסונים ואמזונות אימתניות ייאבקו בקרבות לחיים ולמוות, רק בלי החלק של המוות. אקשן, תשואות, חרבות ואיברים שפוכים.

הזירה פתוחה לכל הגילאים ותתאפשר לחימה גם לילדים. שיעורי בשימוש בנשק למתחילים ינתנו על ידי צוות מדריכים מיומן ומנוסה. אז איך משתתפים? פשוט מגיעים לזירה, מקבלים נשק ונלחמים בהתאם לפעילות שנערכת באותה שעה.

IMG_6270

.

זירת הצדק

לפני שהשמש שוקעת והעולם חוזר לנמנם לעוד שנה, עד האייקון הבא, נכריע אחת ולתמיד את השאלות החשובות באמת: סטאר וורז מול סטאר טרק, באטמן מול איירון מן, גנדלף מול רייסטלין ועוד סוגיות ברומו של עולם החובבים. בואו להילחם על מה שחשוב לכם באמת, בזירת הקרבות שתוציא את הצדק לאור.

זירת הצדק מתקיימת ביום שני ה-23.9 בשעה 19:00.

https://www.facebook.com/events/564308753626677/?fref=ts

Zirat-zedek

.

פנטזי בול – כדורולפליי V2

אירוע קהילתי

פנטזי בול הוא משחק כדורגל שהשחקנים בו לבושים כדמויות מיצירות אהובות. לכל דמות יש יתרון שהיא יכולה להפעיל בשלב כלשהו של המשחק. למשל: כשהכדור נמצא אצל פלאש, כל השאר עוברים להילוך אטי של חמש שניות – ואז הוא מושבת, ואילו לגולאס יכול לקבל עוד ניסיון להבקיע, אבל אורקים יכולים לנגח אותו. צפו לדמויות עם חרבות ספוג, לשופט שמגלגל קובייה באמצע כדי לקבוע אם בוצעה עבירה ועוד ועוד. המשחק הורץ בהצלחה ב”ביגור 2013″. חפשו אותנו בחצר.

*יש צורך להירשם מראש אצל המארגנים. פרטים באירוע בפייסבוק:

https://www.facebook.com/events/580945315285799/?fref=ts

או במייל kehila@iconfestival.org.il

המשחק יתקיים ביום ג’ ה-24.9 בשעה 18:00

fantasy-ball

.

סופר קווסט

“סופר קווסט” הוא אירוע קהילתי חינמי שירוץ בכל ימי אייקון – משחק קהילתי מבוסס קווסטים שהמשימות בו יחולקו כל יום בשעות הצהריים והערב. אפשר להירשם בקבוצות של עד ארבעה אנשים, מגיל 16 ומעלה בלבד. בסוף המשחק תוכרז הקבוצה המנצחת ותזכה לתהילת עולם.

להרשמה פנו לאחראית אירועי הקהילה אורטל טל בדוא”ל kehila@iconfestival.org.il או השאירו לה הודעה בדוכן המודיעין.

תנתן עדיפות לקבוצות שירשמו מראש. מספר המקומות מוגבל.

בקרו אותנו בפייסבוק:

https://www.facebook.com/events/555779891154616/?fref=ts

superquest

.

ממים של משחקי תפקידים – עכשיו האירוע!

ביום הראשון של אייקון נפתח עמדת צילום עם הצלם המוכשר ירדן קדמן, ונצלם קוספליירים – או כל חובב אחר שיבקש להשתתף. במהלך היום נצרף לתמונות האלו כיתובים מצחיקים ונפרסם אותן בכל רחבי מתחם הפסטיבל.

ביום השני של אייקון נתלה ברחבי המתחם ממים מהקבוצה ונקים לוח ועליו ממים מוכרים ללא טקסט. ליד הלוח יהיו טושים והקהל יוזמן להוסיף לממים התלויים משפטי מחץ על פי מיטב דמיונו וכישרונו.

לעזרה בארגון ובפרסום, פנו לדוא”ל kehila@iconfestival.org.il 

האירוע בפייסבוק

memim

 

הבית

כשחושבים על זה, הבית ההוא עמד שם לכאורה תמיד, חסר ייחוד, חסר אופי ובלתי מורגש. שריד של העבר בין גורדי השחקים כאן בבריסל המתחדשת. כאילו הזמן עצר לרגע מלכת ופסח על בית אחד בין כל המגדלים הנוצצים.

אולי לזמן יש יחס מיוחד למקום הזה. ביתו של שען הוא היה, ואם תקשיבו היטב תוכלו עדיין לשמוע את תקתוק המחוגים. בזמנו, בתחילת המאה ה-19, היו עוברים בבית עשרות אנשים ביום, בחלוקים של טכנאים, בחליפות של מדענים או בצחוק של אלכימאים מטורפים למחצה, נושאים בידיהם חבילות עטופות, ספרים עבי כרס או תיקים צופני סוד.

עם הזמן שככה ההמולה, הבית נשכח, והשען סגר את הדלתות והגיף את התריסים. וכך הוא עומד שם עד היום.

יש מספרים שהבית הזה גדול הרבה יותר מבפנים מאשר מבחוץ, שיש בו אלף חדרים, שדלתותיו מובילות לעולמות אחרים. יש סבורים שהבית רדוף, ורוחו המוכה של השען האומללה, ואולי גם כמה רוחות אחרות, רודפות כיום את פרוזדוריו. יש סיפורים על גברים אמיצים ונשים נועזות שנכנסו פנימה ולא נראו עוד לעולם, ואחרים שיצאו ממנו עשירים, משוגעים או שניהם גם יחד.

והבית? הוא שותק, אפור חסר אופי, ורק דלתו נפתחת לפעמים, קורצת לעוברים ולשבים, מפתה אחד מהם להיכנס פנימה.

 ”הבית” הוא משחק תפקידים חי שבו קבוצות יכולות לשחק הרפתקה קצרה ומשתנה הנמשכת שעה אחת בדיוק. לא צריך ידע מוקדם, אין חוקים לשנן, וכל אחד יכול לפתוח דלת לשעה של חוויה מופלאה על כנפי הדמיון.

כל יום, מעשר בבוקר ועד שקיעת החמה, בחצר.

the-house